Un paradis vestimentar pentru femei


Din când în când, tot navigând, descoperi un paradis vestimentar.

De această dată, unul doar pentru femei.

Chiar acum, când scriu, numărătoarea inversă arată 1 zi, 4 ore și 37 de minute până la încheierea campaniei Black Friday, reduceri pe bune la StarShinerS. Mai este timp!

Sunt peste 10.000 de articole cu reduceri între 20% și 70%. O șansă unică de shopping, pentru că în restul anului nu veți găsi o asemenea ofertă la  StarShinerS.

Livrarea se face rapid, din stoc. Totuși, multe produse s-au epuizat deja sau sunt la limită. Grăbiți-vă.

ShowRoom-urile StarShinerS din Lotus Center și Shopping City Timișoara vor avea reduceri mari, de la 25% până la 70 % .15181470_10153898200677397_5342864099422023916_n

Magazinul online StarShinerS oferă rochii, bluze, fuste, cămăși, bluze, pulovere, paltoane, pantaloni, jeanși, costume de baie, accesorii, acum la prețuri imbatabile.

O priveliște dinamică de culori și croieli fără cusur defilează prin fața ochilor, la fiecare răsucire a rotiței mouse-ului. Este un loc dedicat frumuseții, care încântă și invită.

Vă las bucuria descoperirii reducerilor de 60-70 % intactă, și mă opresc la câteva din produsele din oferta (luxuriantă) cu 40-50% reducere.

Așadar:

50% reducere!

Rochie Fofy Grandiose Black. Îmi taie respirația. Dincolo de cuvinte.

Rochie StarShinerS Glamorous Print Red. Poate avea un efect devastator.

Rochie Artista Mistery DarkBlue. Culoarea perfectă.

Pantofi Top Secret.

Botine Top Secret.

45% reducere!

Rochie StarShinerS Princess Rose Peach. Mă rog, dacă vă place rozul. Dar e croită fantastic.

Geanta Top Secret LightBrown.

43%…

Rochie Top Secret Black.

Sper că înțelegeți de ce dau atât de multe exemple.

În calitate de bărbat-purtător-de-blugi-înrăit, nu am o atât de mare încredere în retorica mea vestimentară.

Dacă ochiul meu, neformat în domeniul vestimentației feminine, rămâne  impresionat de lumea StarShinerS, e foarte ușor să-mi imaginez câte  descoperiri remarcabile ar face un ochi expert de femeie în acest loc.

15203401_10153900754487397_7036455849435405907_n

La ora când închei articolul, a mai rămas 1 zi, 3 ore și 21 de minute, până la ieșirea din grația reducerilor de Black Friday.

Chiar nu înțeleg ce mai așteptați.

StarShiners e doar pentru voi, și este incredibil!